Pénzügyi beszámolók rejtelmei,
avagy
"Mit nem mond el a könyvelő"?

  • Regisztráció az űrlap elküldésével
  • Helyszín: GRABOVSKY coworking and more, 3530 Miskolc, Rákóczi Ferenc utca 13.
  • Új időpont: 2020. Március 24. 10:00
Hírlevél

ISMERTETŐ

A mérleg és eredménykimutatás gyakorlatilag az első olyan forrás, melyből információt szerezhetnek a piaci képviselők társaságunk működésével kapcsolatban. A konferencia segít megismerni és megérteni ezeket a mutatókat, összefüggéseket a vállalatvezetőknek.

KONFERENCIA CÉLJA

A konferencia segítségével a vállalati vezetőknek, tulajdonosoknak nyújtunk támpontot a főkönyv és beszámoló elemzésében. A megszerzett tudás birtokában, képesek lesznek érdemben egyeztetni a könyvelőjükkel a beszámoló készítés előtt. Megvizsgáljuk továbbá, hogy a mérleg és eredménykimutatás elemzésének milyen fő lépései vannak, mik az összefüggések, továbbá kitérünk arra is, hogy milyen fontos információkat szerezhetnek a piaci szereplők ezek vizsgálatával. 

KINEK SZÓL A KONFERENCIA

Ajánljuk cégvezetőknek és mindazoknak, akik gazdasági területen dolgoznak vagy ezzel ismerkednek, és érdeklődnek a számvitel által nyújtott lehetőségek iránt.

TEMATIKA, PROGRAM LEÍRÁS

09:30 – 09:50  Érkezés, networking

09:50 – 10:00  Megnyitó

10:00 – 10:50  Anger Tamás – Mit nem mond el a könyvelőm? Mi van a főkönyvben?

10:50 – 11:10  Szünet

11:10 – 12:00  Anger Tamás – Beszámoló és a valóság – kit érdekelhet?

12:00 – 12:30  Szendvicsebéd

12:30 – 13:10  Panelbeszélgetés

13:10 – 14:00  Anger Tamás – Eredménykimutatás  

                        Csak ne legyen sok(k)? A mutatószámok rejtelmei

14:00 – 14:30  Kávészünet

14:30 – 15:30  Kiss Csaba – Finanszírozás alapjai     

                        Példák KO kritériumokra, hogy ne legyen sírás a vége!

15:30 – 16:00  Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákba

ELŐADÓK

ANGER TAMÁS – adótanácsadó

KISS CSABA – KKV területi vezető, Raiffeisen Bank

TUDNIVALÓK

Regisztráció: 09:30 – 09:50

Szakmai program: 10:00 – 16:00

A konferencianyelve: magyar

Várható résztvevők száma: 50 fő

EGYÉB INFORMÁCIÓK

Jegyet, vouchert semmilyen formában nem kapnak. Az online jelentkezést követően küldünk egy díjbekérőt, a jelentkezést ennek kiegyenlítése után tudjuk véglegesíteni. A konferencia helyszínén a regisztrációs pultnál a résztvevőknek már mindössze csak egy aláírásra lesz szükség a rendezvényen való részvételre.

 

Ingyenes parkolást sajnos nem áll módunkban biztosítani. Szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy a környező utcákban a konferencia ideje alatt kevesebb szabad parkolóhely áll majd rendelkezésre, ezért javasoljuk, hogy a környéken található parkolóházat vegyék igénybe.

 

Részvételi díj: nettó 9.900 Ft / fő

Copyright © , All rights reserved.

Email cím:
innovib@innovib.hu

Honlap:
www.innovib.hu

Telefon:
06 70 386 1481

30 Shares
30 Shares
Share