Beszéljünk az employer brandingről!

Az employer brandinget ma már egy cég sem tudja megkerülni. A különböző generációk eltérő elvárásokkal vannak jelen a munkaerő piacon: számtalan cikket találunk különböző portálokon arról, hogy az X és Y generáció szülöttjeinek nem feltétlenül a magas bér fontos. Természetesen a magas fizetésre mindenki vágyik, azonban ma már egyre fontosabbá válik a munkavállalói élmény. Továbbá a munkavállóknak az anyagi megbecsülésen felül hangsúlyos az erkölcsi megbecsülés is: számíthat a munkáltatójára, illetve élményt kap a munkája során, akár már a felvételi folyamattól kezdve.

A következőkben olyan cikkeket gyűjtöttünk össze, melyek arról szólnak, hogy munkáltatóként hogyan építhetjük ki munkáltatói márkánkat.

Mi az az employer branding? A munkáltatói márka piramisa

Az employer branding lényege, hogy olyan képet alakítsunk ki cégünkről, mint munkahelyről, hogy az emberek akarjanak nálunk dolgozni. Mi kell ahhoz, hogy elterjedjen, jó dolgozni a cégünknél? 

Ebben a cikkben a munkáltatói márka piramisát találod.

Employer branding 2019-ben: Bevezetés és alapok

Egy nagyszerű, átfogó cikk, hogy mit érdemes tudni az employer brandingről 2019-ben. Miről is lesz
szó pontosan?

  • Employer branding statisztikák + infografika
  • Az employer branding jelentése
  • Fektesd le az employer branding célokat! A munkáltatói márkaépítés méréssel kezdődik
  • Hozd létre az employer branding stratégiád!
  • Belső kommunikáció az employer branding tervekről
  • Alakíts ki hosszú távú karrierlehetőségeket!
  • Használd ki az employer branding eszközöket!
  • Hozz létre élményközpontú munkahelyet!
  • Építsd fel a külső kommunikációd!
  • Kövess nyomon, mérj, fejlessz!

Másolható trendek a világ élvonalából

Konkrét példákon keresztül szeretnél inspirálódni? A PiacésProfit írásában az alábbi tanácsokat
találod:
Építs rendszert: kezd kicsiben és működtesd tudatosan

  • Sallangok helyett releváns tartalmat kommunikálj
  • Fejlessz embereknek szóló munkahelyet
  • Folyamatok helyett élmények
  • Költséghatékonyság: marketing kampányok helyett építs ajánlásokra